Vannitoa remondi maksumus
Liis
2003-11-10 13:58:13 UTC
Tere!

Kui palju maksab täielik remont vannitoas + WC-s töörahana lisaks
materjalidele?

Töö sisu: põranda valamine vannituppa koos põrandakütte paigaldamisega,
mõlema ruumi seinte ja põranda plaatimine koos ettevalmistustöödega
(pahteldamine jms), lae pahteldamine ja värvimine.

Hind ilmselt sõltub ka kohast, kus seda teha, Tallinnas ja Tartus on
võib-olla erinevad hinnad.

Liis
Andres V
2003-11-10 14:05:16 UTC
Post by Liis
[...]
rusikareegel on 10 000 kr/m2 (töö+materjalid, "portselan" jne)

lahuta sellest materjalid maha, saadki tööraha

AndresV
Heigo
2003-11-10 14:35:12 UTC
Mul läksid materjalid kokku ca 9000.- - selle eest sain põrandakütte,
põrandavalamise materjali, plastikvanni, seinaplaadid, plaadisegu, väikse
torutöö, laevärvi ja veel pisipudi-padi. Töö tegin ise, nii et rohkem ei
kulunudki. Kokku oli põrandapinda 2,5 m2.
AndresV
Frank
2003-11-11 18:40:41 UTC
Nii see rusikareegel on jah!
Mul 4 m2, materjali maksumus ca 40k.
Selle sees ka Atlanticu 100 l ACI boiler, pesumasin kuivatiga,
üks sein, uks, aken, ripplagi jms. Tööd tegin ise.

F.
Urmas Kirsipuu
2003-11-12 14:57:30 UTC
Post by Andres V
rusikareegel on 10 000 kr/m2 (töö+materjalid, "portselan" jne)
huvitav kas siin on moeldud korterite omasi va? mul on majas arvestatud
vannitoale alla 15m2 ja tahaks nagu kyll 20k sisse mahtuda(ilma
vannita). nii et minu puhul kehtiks aarmisel juhul 1000 eeku/m2 .
huvitav mida sinna vannituppa nii palju pannakse et see hinna nii
jubedalt ylesse loob

urmas
HillarP
2003-11-12 17:25:16 UTC
Ühel ilusal päeval (kolmapäev, 12. november 2003 14:57) jutustas Urmas
Post by Urmas Kirsipuu
Post by Andres V
[...]
Uks = 1k
vetsupott >= 2k
kraanikauss >= 2k
seinaplaat >= 100 kr/m2
põrandaplaat >= 150 kr/m2
vann (dush) alates 2k

Muidugi võib ka värvitud betooni kasutada :)
--
Parimat
HillarP
Urmas Kirsipuu
2003-11-12 16:50:41 UTC
Post by HillarP
Uks = 1k
on juba ees
Post by HillarP
vetsupott >= 2k
nous
Post by HillarP
kraanikauss >= 2k
hm kallis aga poogen
Post by HillarP
seinaplaat >= 100 kr/m2
kui votta lodavlt (4m+4m+4m+4m)x 2,5 x 100 = 4000 eeku
Post by HillarP
põrandaplaat >= 150 kr/m2
15 x 150 = 2250
Post by HillarP
vann (dush) alates 2k
vanni ju esialgu ei pidanud tulem

segistid(2x1500) pluss peeglid(1000) pluss kapp (3000)

siis tulebki vaheke alla 20k, kui seda sebida siis saab kuskil 15k-ga
katte, ehks jaab veel ca 5k tooraha, nii et peaks nagu mahtuma kyll :)

urmas
Vootele Voit
2003-11-12 17:30:36 UTC
Post by Urmas Kirsipuu
Post by HillarP
seinaplaat >= 100 kr/m2
kui votta lodavlt (4m+4m+4m+4m)x 2,5 x 100 = 4000 eeku
Post by HillarP
põrandaplaat >= 150 kr/m2
15 x 150 = 2250
ei seina ega põrandaplaat püsi iseseisvalt seinas.
(vähegi korraliku) plaadisegu peale läheb üllatavalt
suur summa. miski 100-200 kr 15-25kg kott ja neid
kotte ikka läheb rohkem kui paar.

põrand ja vanni-dushitagune sein tahaksid veel
hüdroisolatsiooni, ülejäänud seinad niiskusetõket.
hüdroisolatsioonimastiks + kangas jällegi maksab
potsku, millest paar ruutmeetrit 2x kaetud saad on
mitusada krooni. arvesta ise, kui palju sul neid
seina- ja põrandarutmeetreid kokku tuleb.

kui tahad põrandakütet, siis läheb sul peale küttekaabli
(mitu tonni) ja anduri-regulaatori (kokku ca tonn) veel
peno soojustuseks (ruutmeeter ka paarsada krooni),
armatuur (paarsada) ning tasandussegu. (tonn...)
Post by Urmas Kirsipuu
segistid(2x1500) pluss peeglid(1000) pluss kapp (3000)
1500 kroonise segisti juurde on vaja veel dushilifti-
voolikut-sõela (kuidas seda nimetataksegi, kust vesi
välja voolab). igatahes 300-1000 krooni läheb veel.

lagi tahab veel värvi, plaatide vahele vuugisegu jms.

kokku tuleb veel kümmekond tonni ilusti lisaks.
Post by Urmas Kirsipuu
siis tulebki vaheke alla 20k, kui seda sebida siis saab
kuskil 15k-ga katte, ehks jaab veel ca 5k tooraha, nii et
peaks nagu mahtuma kyll :)
alla sebida saab reeglina ühe suure asja pealt, palju pisikesi
asju reeglina kipub reeglina plaanitust kallimaks minema.
vootele
Hele-Liis Viirsalu
2003-11-13 10:13:33 UTC
Oma arvutusi vaadates ma ütleks, et sinu materjalid tulevad pigem sinna
25K lähedale - sul see ruum kole suur, kõike läheb palju. Täiesti
uskumatu, kui palju segusid, pahtleid ja kõikvõimalikke mökse vaja on.

Liis
Post by Urmas Kirsipuu
Post by HillarP
Uks = 1k
on juba ees
Post by HillarP
vetsupott >= 2k
nous
Post by HillarP
kraanikauss >= 2k
hm kallis aga poogen
Post by HillarP
seinaplaat >= 100 kr/m2
kui votta lodavlt (4m+4m+4m+4m)x 2,5 x 100 = 4000 eeku
Post by HillarP
põrandaplaat >= 150 kr/m2
15 x 150 = 2250
urmas
Lauri Link
2003-11-10 22:00:06 UTC
Post by Liis
[...]
Endal on u 2×4m. Põrandavalamine, küte, kõik torud uued, peller,
kraanikauss, segisti, lagi (mingi siuke plastikust asi, välja näeb nii
nagu oleks valgetest laudadest tehtud) ühte seina kips, et ta siledam
oleks, plaadid maha ja seina külge ka, aknalaud, mingit keemiat, et
hallitus ei elaks siis veel ventikas, mis niisukst natuke vähemaks imeb,
uks ja lengid ja vist veel mingit tilulilu.
Kokku läks kuskil 35 000. Vann jäi vana, sest need uued kolisevad
vastikult, samas on nad ka kõik natuke lühemad, või vähemalt see hetk
olid, kui ma neid uurisin. Kõige kauem sai lampi valitud. Igasugu
tattninasid olid aga mitte üks ei kõlbanb. Lõpuks sai mingi üsna labane
asi pandud, mis kõige rohkem sobis. Boiler oli juba enne olemas.
Kusjuures sellest summast mingi 7000 vist läks sellele, kes seal lõpuks
mässas (plaadid ja torud) sest see millega mina hakkama sain oli pehmelt
öeldes komöödia. Ntx põrand oli siuke, et munamägi pole ka enam päris
rahulik, kui nad kõrvuti panna. Kogu selle jama likvideerimiseks ma
selle tegelase lõpuks võtsingi. Põrand sai paari koti isetasanduva
seguga täitsa asjalik. Aga rohkem ma sellise asjaga ei tegele. Enne
peaks mingi 6 või enam korda kuskil katsetama ja nii, et tulemuse pärast
mingeid sanktsioone ei rakendata. Seega kui sa töömeest otsid siis ära
päris iga tüüpi ka usalda. Nõua kasvõi eelmisi töid näha. Aga küllap
sulle siin aja jooksul häid soovitusi süle ja seljaga tuleb.
Mati Udso
2003-11-11 02:01:24 UTC
Post by Liis
Tere!
Kui palju maksab täielik remont vannitoas + WC-s töörahana lisaks
materjalidele?
Huvi pärast võtsin kokku, palju mul endal vannituba maksma läks; mõttes
käisin läbi kõik nurgad ja rehkendasin mälu järgi kokku. Väga "hull" vist ei
olegi. Vannituba on osa mu maja teise korruse väljaehitusest, mis sai teoks
sel suvel; hinnad on tänases vääringus.

põrandakütte kaabel (Devi, 680W-37m): 900.-
termostaat + andur (Devi): 760.-
isevalguv segu (175 kg, Põrandanaks): 1015.-
põrandakate (kork): 2100.-
laevärv ja seinakate: ~2000.-
dushisegisti (Oras): 1450.-
dushivoolik ja -hoidik (Oras): 650.-
laevalgusti (Lival 2x11W): 350.-
laevetilaator 310.-
ventilatsiooni lõõtstorud (ca 4m): 400.-
dushialus (900x900mm, plastik, Itaalia): 2890.-
dushinurga seinad (900x900mm, kumerate klaasseintega): 4000.-
kempsupott (Ifö): 2600.-
kraanikauss jalaga: 850.-
käterätikuivati (Oras, 60W): 900.-

Kokku peaks tulema ca 21k, lisaks veel vee-ja kanalisatsioonitorustik ning
ühendustarvikud; maksimaalselt 23k. Ehitusraha ei arvesta, sest tööd tehtud
ise. Tavaliselt loetakse töö maksumuseks summa, mis on umbes-täpselt võrdne
kasutatavate materjalide maksumusega. Vannitoa pindala on pisut üle 5m2.

Lisaks tuli algselt pimeda katuslaega "konkusse" ka pisike katuseaken
(Velux, 4700.-) , aga see ei ole vannitoa remondi/ehitusega kindlasti
kaasnev nähtus, sellepärast ei võtnud seda arvesse.

Parimat!
Mati
Rene Prillop
2003-11-11 12:49:34 UTC
Post by Liis
Hind ilmselt sõltub ka kohast, kus seda teha, Tallinnas ja Tartus on
võib-olla erinevad hinnad.
2a tagasi, Annelinna korter. Vets/vannituba seest paneelini puhtaks ja
kõik uus asemele. Kokku üle 20K.

PRR
Liis

PRR
Meelis Muru
2003-11-11 13:38:26 UTC
Post by Liis
Aga minu meelest on täna summa üle 35K (koos sisustusega) ikka kole
palju. Kas ei ole?
Liis
Ära osta siis kõige kallimaid asju. Mul on vanas puumajas vannitoa
(4000*995mm jääb puhas ruumi mõõt) remondiks kulunud nii palju raha:

kuivkäimla täidis, soojustus, küte, betoon ca 2500 eeki,
uus puitaken - 900 eeki (kasutasin vanad aknaraamid ära uute lengide sees,
säästsin ca 5000)
niiskuskindel PLP seina ja lakke - 1500 eeki
valamu, boiler, wc-pott - 7000 eeki
elektrividinad - 800 eeki
igat sorti torud vee ja solgi jaoks - 1300 eeki

Lisaks hetkel veel puudu:
põrandaplaadid - 2000 koos paigaldusega
seinakate - hinda ei tea
ventilatsioon - hinda ei tea.

Kokku ~20 000 eeki. (kuna kõik siiani ise teinud, ei kajastu kuskil
töörahasid)

Prostalt tehes, asju järelturult ostes või vanu ära kasutades saaks ka mingi
suurusjärgu odavamalt.

Meelis
Rene Prillop
2003-11-11 13:41:38 UTC
Tere,
Post by Liis
Aga minu meelest on täna summa üle 35K (koos sisustusega) ikka kole
palju. Kas ei ole?
Oleneb, mida sa tahad. Ma ise hoidsin igalt poolt kokku ja midagi
ülihead ja kallist ei pannud kuhugi, aga ikkagi tuli üle 20K. See oli
aastaid tagasi, kui polnud veel haiget kinnisvarabuumi, mis töö hinnad
on jubedalt üles löönud. Aga oma koonerdamisest tingitud Tshehhi
vetsupotti kirun siiamaani...

35K vannitoa peale kulutada pole mingi probleem. Selle eest saab peaaegu
korraliku mullivanni täpselt.

PRR
Reino Piip
2003-11-11 17:09:34 UTC
jah, just, üldse pole probleem, raha võetakse vastu hea meelega ... kui
suvel hakkasin oma vannitoa remonti planeerima, siis oskamatusest kusagile
pöörduda võtsin esimesest ettejuhtuvast kohast, keda teadsin asjaga
tegelevat (Minu Vara) pakkumise - vannituba 4m2, idee oli selles, et võtan
selle koha paneelini puhtaks ja siis tuleb üles ehitada 3 seina, ära
soojustada trepikoja poole jääv neljas sein, valada põrand, plaatida ja
paigaldada ripplagi (ise oleksin paigaldanud santehnika). pakkumine tuligi
35K, mille sees ei olnud sanitaartehnikat, seina- ja põrandaplaate ega ust
s.t. pakkumises oli ilma ukseta kipsplaadist kuut, põrandavalu ja tööraha
see ehmatas mind nii ära, et edasi hakkasin asjale mõtlema alles paar kuud
hiljem, kui üks tuttav kommenteeris, et ma pöördusin lihtsalt röövlite poole
teadmatusest - kahjuks oli siis juba sügis, muud asjad tulid vahele ja
praeguse kiire juures saan edasi mõelda alles uuel aastal ... aga kui keegi
teab häid töömehi/firmat, kellel uuel aastal vaba aega ja kes pükse jalast
ei vii, siis võtan ka soovitusi vastu - korteris peale eelpoolmainitu veel
mõningaid muid asju ka mida laseks parema meelega asjatundjal teha, siis
saaks ise edasi nokitseda.

wbr,
Reino
Post by Rene Prillop
Tere,
PRR
Vootele Voit
2003-11-12 12:50:01 UTC
Post by Liis
Aga minu meelest on täna summa üle 35K (koos sisustusega)
ikka kole palju. Kas ei ole?
ma ka arvasin kunagi, et on kole palju :p
mõtlesin, et _mina_ saan 2-3x odavamalt hakkama. (10-15k siis)
midagi erilist ei pannudki vannituppa, kõige odavamat ei võtnud
aga midagi luksuslikku ka ei olnud. kokku läksid aga materjalid ja
santehnika ikkagi kuskile 40k kanti. (oma tööraha ei arvestanud.)
--
vootele