vanniahi
SiimSusi
2005-09-12 16:37:35 UTC
On olemas ka kuskil firma kes müüb või teeb ?

Gunnar
Maaks
2005-09-12 16:37:34 UTC
Viimases Espaki kliendilehes oli igastahes olemas, vaata sealt.

Maaks
Gunnar
McA
2005-09-12 17:04:41 UTC
Post by Maaks
Viimases Espaki kliendilehes oli igastahes olemas, vaata sealt.
Vaatasin poes, paistis päris asjalik. Hind 5310 krooni kliendikaardiga (10%
soodustust).
www.espak.ee/orb.aw/class=file/action=preview/id=265589/Espak_KL_17_3.3.pdf
SiimSusi
tuttaval on edasimüüja kaart ja saab keskmiselt 26 % espakis alla.
Mart
2005-09-12 20:55:30 UTC
Post by SiimSusi
tuttaval on edasimüüja kaart ja saab keskmiselt 26 % espakis alla.
Teda peab siis kasutama. Panen kõrva taha.
Mart
Andres
2005-10-04 17:22:20 UTC
Post by SiimSusi
Post by McA
[...]
kas ostsid ära? 5310.- -26% teeb ~3900.-

Ma märkasin eile Ehituskeskuse pakkumist - 2-süsteemne boiler Minos, 80l
ja 2800.- Pole päris sama asi aga äkki sobivamgi? Segistit pole küljes
aga vannitoas on inimestel tavaliselt segisti anyway olemas.
http://dr-sanitaartehnika.ee/DR/?p=3&op=prod&ID=159

Mul endal oli plaan sauna vee soojendamiseks puukatel panna ja märkasin,
et Harvia katlad (50-80l, vee sissekallamine ja ammutamine käsitsi)
maksavad ~4500 kr aga selle Minose saaks oluliselt odavamalt, vesi
jookseb ise sisse-välja (veeautomaat tuleb nagunii) ja elektriga kütmise
võimalus veel pealekauba. Juhuks kui suvel ei viitsi tuld teha ja tahaks
vaid korra duši alt läbi käia.

Sanitaartehnika lehel on tsitaat Äripäevast (22.juuni 2004.a.)
"...puuküttega veesoojendajate (surveboiler või surveta) hinnad jäävad
1000 ja 3500 krooni vahele. Puuküttega veekatel, kust sooja vett tuleb
käsitsi ammutada, on mõnevõrra kallim – 4500 krooni."

Harvia katel on lihtne, lollikindel ja ökonoomne tõesti, mu kogemus
näitab, et 80L vee üles soojendamiseks ~80°-ni piisab kolmest-neljast
väikesest halust. Aga hinna-kvaliteedi suhe tundub Minose ja analoogide
kasuks olema. Äkki on neil mingeid tõsiseid miinuseid põhjustatuna
keerulisemast ehitusest? Kas keegi teab, kui lihtsalt selle veest
tühjaks saab talvel?

AndresV
SiimSusi
2005-10-04 17:44:13 UTC
Pole veel ostnud midagi sest korteri asi on lahtine aga tänud sulle
parema leiu eest.

Gunnar
Alo Raidaru
2005-10-04 20:29:59 UTC
Post by Andres
Mul endal oli plaan sauna vee soojendamiseks puukatel panna ja märkasin,
et Harvia katlad (50-80l, vee sissekallamine ja ammutamine käsitsi)
maksavad ~4500 kr
Kasutan juba pea 5 aastat sellist Harvia saunakerist, millel
roostevaba paak otsas. ca 3 pange keeva vett. Hästi küttes 45 min 90C.
Tänu sellele pikkuse lisale lähevad alla ka 50 cm puud.
(Tagant ukseni 55 cm.) Vat hinda ei mäleta. Nagu oli 2 kanti.
Leiliruumi klaasuks oli 2,1. keeki. Oli esimene soodusost Ehitusmaailmast.

Paagil on all kraan, sealt saab vett lasta. Üleval on kaan, sealt saab
kulbiga kerisele visata ja pangega sisse kallata. Vist oli ka võimalus
kraanist lasta aga seda ma pole pannud. Et nagu natuke saaks ka
liigutada. Muidu, kui saun olemas, pole isegi vaja selga sügada.
Pärast ei leia enam voodisse madratsit. Mul selline suur hirm.

***
Käisin möödunud pühapäeval Pärnu K-rauas sellist ahju tuttavale
näitamas. Seal olid aga ainult sellised pisikesed, 39 cm klaasini, ahjud.
Ja korstnaauk ainult üles. Taha minevat auku polnudki.

***
Siin Ain Vagula juba ühes teises listis hoiatas et häda tuleb siis kui K
sisse tuleb.
Vanasti, Ehitusmaailma ajal, olid puud pikemad ja auke rohkem.

***
Olen korra sellise puuküttega boileriga vannis käinud.
Ruum oli külm, vesi lõppes otsa. Pärast turtsusin mitu päeva.
Aga maitse asi.

A.R.
Andres
2005-10-12 12:30:48 UTC
Post by SiimSusi
Pole veel ostnud midagi sest korteri asi on lahtine aga tänud sulle
parema leiu eest.
kas ta ka parem on, on veel küsitav. Käisin seda Saku ehituspoes
vaatamas, el.võimsus on 4kW (mul näiteks peakaitse vaid 3x10A)

AndresV